English and Nederlands - Reisverslag uit Dhaka, Bangladesh van Vanessa Gulick - WaarBenJij.nu English and Nederlands - Reisverslag uit Dhaka, Bangladesh van Vanessa Gulick - WaarBenJij.nu

English and Nederlands

Door: Vanessa

Blijf op de hoogte en volg Vanessa

04 Mei 2006 | Bangladesh, Dhaka

Hello everybody/Hallo allemaal

In English:
From now on I will write my blog (also) in English, esspecially for my new (international) friends in and outside Bangladesh. You can sign up for my blog under mailinglist, by inserting your e-maildres. You will get an e-mail every time I put a new message on this blog.

In het Nederlands:
Vanaf heden schrijf ik de berichten op mijn site (ook) in het Engels. Ik heb veel nieuwe (internationale) vrienden in Bangladesh en daarbuiten, die graag van mijn nieuwe avonturen op de hoogte blijven.

Als jullie, vanaf half mei, in het Nederlands en meer frequent willen lezen over de ervaringen van Chris en mij, meldt je dan aan op: chrisennes.waarbenjij.nu
Onder het kopje mailinglist kun je je e-mailadres achterlaten.

With love/Met liefs, Vanessa.

  • 04 Mei 2006 - 14:03

    Wennepen:

    Nou Nesje,

    Ik heb me opgegeven, ik kan niet wachten. Hier gaat alles goed al ben ik het klussen ondertussen wel een beetje zat. Maandag zijn de meubels gekomen maar helaas kwamen we er dinsdag (verjaardag van Pascal) achter dat er nog het eea kapot was en dat we totaal verkeerde dressoirs hebben gekregen. Dat wordt dus nog lachen, keep you posten :(

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Vanessa

Vanaf januari tot halfverwege mei werk ik in Bangladesh als Human Resource Executive. In mei en juni reis ik samen met Chris naar Hong Kong en Nieuw Zeeland. Van juli tot oktober geven Chris en ik Engelse les in Thailand.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 190
Totaal aantal bezoekers 41784

Voorgaande reizen:

03 Januari 2006 - 03 Oktober 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: