Ik ben bijna 25! - Reisverslag uit Dhaka, Bangladesh van Vanessa Gulick - WaarBenJij.nu Ik ben bijna 25! - Reisverslag uit Dhaka, Bangladesh van Vanessa Gulick - WaarBenJij.nu

Ik ben bijna 25!

Door: Vanessa

Blijf op de hoogte en volg Vanessa

17 April 2006 | Bangladesh, Dhaka

Lieve allemaal,

Zoals jullie weten ben ik op vrijdag 21 april jarig! Mochten jullie mij willen bellen, sms-en of mailen dan kan dat :)

Mijn telefoonnummer: +880192703755
Mijn mailadres: vbvangulick@hotmail.com

Natuurlijk ga ik jullie missen op de dag dat ik een kwart eeuw oud word (en jullie mij hoop ik ook). Gelukkig heb ik hier maar liefst twee verjaardagsfeestjes om het gemis te verzachten ;)
Volgend weekend doe ik daarvan uitgebreid verslag.

Liefs, Vanessa.

ps: Als iemand een 'cadeautje' wil storten of overmaken, dan hoor ik dat natuurlijk graag en mail ik even mijn rekeningnummer door ;)

  • 17 April 2006 - 08:27

    Nadine:

    Haha, heel goed zo vooruitdenkend! Ik zal vrijdag zeker aan je denken! Ondanks dat het een heel andere verjaardag zal zijn dan dat je gewend bent, weet ik zeker dat dit ook een verjaardag is om nooit te vergeten!

    xx

    x

  • 17 April 2006 - 18:44

    Daniel En Liesbeth:

    Hoi Vanessa, een bijzondere verjaardag zal het zeker worden, een die je niet snel zal vergeten! Wat gaat de tijd toch snel wanneer je hier in Nederland gewoon je dingen doet! Alweer bijna tijd voor een nieuw avontuur samen met Chris!!! We zullen een wijntje op je drinken vrijdag, je kadootje ligt klaar in ons nieuwe huis!! Liefs, Daniel en Liesbeth

  • 18 April 2006 - 03:30

    Sanne:

    Het is inderdaad wat om je halve-Sarah te vieren zonder familie en (Nederlandse) vrienden maar bijzonder is het wel :-). Veel plezier alvast! xxx

  • 20 April 2006 - 22:20

    Marian,dave,milou:

    Hoi Vanessa,
    heerlijk om al je verhalen te lezen, wat een ervaringen!
    Natuurlijk van harte gefeliciteerd en een speciale verjaardagszoen van ons drie, veel plezier op de feestjes!

  • 21 April 2006 - 17:12

    Tante Illa:

    Hallo Vanessa,
    Gefeliciteerd met je verjaardag! 25 jaar, een mooi getal, een kwart eeuw! Als je mij je rekeningnummer geeft wil ik graag een klein cadeautje storten.
    Leuk dat je een paar feestjes hebt.
    Evelyne gaat de eerste week van mij met de familie van David een weekje naar Turkije. Heerlijk voor haar, want ze heeft hard gewerkt.
    Ik wil zelf in de meivakantie nog een lekker dagje naar Amsterdam, naar de tentoonstelling Rembrandt - Caravaggio. Nog even en je gaat met Chris op rondreis. Fantastisch dat jullie dit samen doen.
    Groetjes
    Tante Illa

  • 21 April 2006 - 18:25

    Tante Julie:

    Hallo Vannessa, van harte gefeliciceteerdt met je 25 ste verjaardag ik heb laatst je verhalen bij oma en opa Benders gelezen Wat een avonturen heb je al allemaal beleeft. het is erg leuk om die te lezen.wij hopen dat je een leuke en fijne verjaardag zult hebben, we zullen een pilsje op je drinken en het kadootje maken we wel goed als je weer terug bent een hele fijne verjaardag groetjes tante Julie Oom Henri Danny en Erik daaaaag.

  • 21 April 2006 - 23:10

    Arthur:

    Hey Vanes,
    Gefeliciteerd met je verjaardag. Net zoals ik begin je de 30 nu al aardig te naderen... Dus geniet er nog maar van!
    Groetjes uit Ecuador

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Vanessa

Vanaf januari tot halfverwege mei werk ik in Bangladesh als Human Resource Executive. In mei en juni reis ik samen met Chris naar Hong Kong en Nieuw Zeeland. Van juli tot oktober geven Chris en ik Engelse les in Thailand.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 257
Totaal aantal bezoekers 41780

Voorgaande reizen:

03 Januari 2006 - 03 Oktober 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: